Sönda på stan

Vilken dag! Jag, Nilla, Ems, Malin, Nix å Alexia va ute på stan d blev bokbordet sen gick vi runt i affärer. När vi fick nog av centrala stan drog vi till odenplan å luncha, därefteter gick vi till den italienska affären på odenplan men den va tydligen stängd på söndagar.

Efter en massa turer gick vi till NK där vi lyckades få tag på San Pellegrino drickat som vi skulle ha å jag hittade en av mina favvo mineral vatten Perrier... Perrier och San Pellegrino e mina favvo märken när d kommer till mineralvatten.. Världens godaste. mums.. Så d blev en flaska Perrier vatten till mig å San Pellegrino till tjejerna.

Mina planer för den kommande veckan e jobb i princip varje dag sen ska jag ut på stan på jakt efter d perfekta lack leggingsen. Jag har köpt två ursnygga sidenskjortor på H&M som skulle passa perfekt till lack leggings till party och till ett par vanliga svarta byxor eller jeans. Gosh skjortorna e sååå snygga, utöver d har jag hittat den perfekta stickade västen som skulle passa till skjortorna till vardags i vitt. Den ena skjortan e i svart  å den andra i marin blått.







bilderna e från hm:s hemsida


Kommentarer
Postat av: Nilla

skjortan är jättefin! Så snygg mörkblå färg^^

2009-08-17 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0