tequila race å på spaning efter Mikael Persbrandt

Igår så va jag å familjen på min kusins 2 års fest, d va skitkul.. Ja, syrran två till lhade tequila race fram tills tequilan tog slut.. Jag tror att d fanns 2 flaskor tequila... Så d blev en hel del, men d va ett par till som va me å drack men ingen drack lika mkt som jag å en till gjorde....

Vi kom hem runt 1-2 tiden så d va bara å sova å hoppas att jag inte skulle få världens spränghuvudvärk ida.

Ida så hade vi tänkt å åka till Vaxholm me ett gäng vänner till familjen men imorse så bestämde vi för att dra till Ingarö istället....  D va såååå himla fint där, verkligen hur mysigt som helst. Vi grillade å spela fotboll... jag försökte å överleva dan eftersom att ja va svintrött.... Sen så har jag varit på jakt efter Micke Persbradt... Han ar ju ett sommarställe på Ingarö... Men, men ingen lycka ida men nästa gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0