stressad till max

Jag är stressad till max! D e mkt som händer nu å d e inte lätt så se till att hinna me allt med en häl som e inflammerad.
Ida så har jag varit hos min farmor en sväng å gått en del ärenden åt henne, sen va jag på mobilgruppen i Kungsängen å kollade in om min pappas kompis hade kommit hem från semestern. Som tur e va han tbx och min iphone e i princip klar men jag kan inte slut å vela... Jag e sugen på både iphone, blackberry bold å den nya sony ericsson mobilen.

Så jag ska verkligen fundera, innan jag köper så att jag inte ångrar mig. För inte så länge sen så fixade jag me min mini laptop så nu e allt installerat, jag kan inte fatta att jag har haft den sen den 3:e å jag installerar allt nu.. Ni kan förstå hur stressigt jag har d just nu.


Jag har nu bestämt mig för vilket flygbolag ja  å syrran ska flyg me när vi åker till london om ett par veckor, d blir sas. D känns bäst å billigast. Flyga me ryan air kommer inte att löna sig längden. Nu e d bara å hittat ett hyfsat bra hotell. Jag längtar verkligen asmkt. Ska shoppa tills jag svimmar! 

Här e en bild från nelly.com på min chanel liknande klänning


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0