your own personal jesus...

Tidigare ikväll så diskuterade ja min mamma om hur gärna vi ville gå på depeche mode konserten.. Sen så sa hon, jag har försökt å boka biljetter ända sen biljettsläppet den 24 aug som examenspresent till dig men d e helt slutsålt å d har varit d sen den 24...

Men jag kom på att biljett.nu brukar alltid ha biljetter till slutsålda konserter så vi bokade 2 st biljetter för inte så länge sen...

D e helt ofattbart att jag ska på en depeche mode konsert den 31 jan 2010... Jag har velat gå på deras konsert så himla länge... en gammal jobbarkompis till mig va på deras konsert under 2006 å han berättade då att de va den bästa konserten han nånsin varit på....


Så hittills har jag London resan, Takida, Eddie Izzard, Depeche Mode å sjävklart nån hockey match inbokat.... 

HELT UNDERBART!!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0