dålig start på dan

Usch min dag kunde ha börjat lite bättre, jag lyckades inte somna förräns kl 5 imorse för att gå upp två timmar senare.. Jippi

Inte nog me detta så märkte jag att mobil jäveln har lagt av för miljonte gången, thank god att abbonemanget går ut den 17 dec.. så det blir en nu mobil under mellandagarna annars så rånar ja nån mob återförsäljare svårare än så e d inte.. och ja jag har fortfarande hakat upp mig på en Iphone så d kommer nog att bli en sån..

Om ca 40 min ska jag åka till stan för att träffa Malin och senare på dan så ska jag jobba.. får hoppas att två av mina kompisar oxå jobbar annars blir d förjävligt å va där... e på ganska dåligt humör för tillfället..


lägger upp dagens lucka strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0