Gårdagen

Igår så åkte jag å tjejerna till SACO mässan, jag hittade en del intressanta kurser som jag skulle vilja gå på men vi får se om jag känner för d... E så jäkla skoltrött nu... Vi träffade på min syrra å hennes kompisar som va där från skolan.. får höra me henne senare idag om hon har hittat nåt intressant...

Ambassadörerna för försvarshögskolan i Stockholm va heelt knäppa i huvet, men d va för att ja snacka me en korkad kille som inte lyssna på ett ord av d jag sa.... Men skitsamma jag kommer nog inte å läsa en kurs där.. d verkar som att d inte erbjuder så många kurser å jag har redan läsa en hel del av d eller så påminner d om kurser som jag redan har läst.


Jag har fått me mig sååå jäkla många pennor så d e helt sanslöst, d positiva e att jag nu inte behöver åka till Akademikbokhandel för att köpa pennor...

Jag ser fram emot mingelfesten på Stureplan ikväll, berättar mer om d imorron... hoppas att vi får goodiebags ;)

Jag lägger upp dagens lucka senare idag

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0