handedning

Jaha då va jag i Uppsala igen på handledning, jag åkte väldigt tidigt imorse för att kopiera två väldigt viktiga kapitel ur en bok... men jag har ju alltid en sån jävla tur... Koperingsmaskinerna va helt fucking ur funktion... eller grejen e att de håller på att byta system å man ska få nya kort å allt sånt men byte har inte skett helt å hållet så d nya korten funkar inte överallt så man ska ha d gamla kortet när man kopierar men till min tur så vad d så att de apparater som tar d gamla kortet inte funka...

Så jag fick springa kors å tvärs mellan bibblan å en jävla massa institutioner för att hitta en kopiator som funkade, å jag lyckades me en jäkla massa om och men.. men hela dan började så slutade jävligt stressigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0