helgen

Det känns inte som att det har varit helg.. Shit va stressigt det ahr varit, vi har varit på IKEA, Martin Olsson, Kista å en massa andra ställen å handlat tills som torsdag och lördag. Å vi har fortfarande asmkt och göra.. Inte nog me d har jag pluggat ganska mkt i helgen och imorse så fick jag ringa bibblan i sthlm och fjärrlåna två st böcker som jag behöver till min uppsats så att jag slipper köpa de för de e inte billiga.


Det bästa me helgen va när d snöade, synd att d inte blev vitt ute men imorse när ja vakna så va d vitt ute. inte för att d e mkt snö ute men ändå..

Den här veckan kommer att vara minst lika stressig som helgen har varit om inte mer.. ja längtar efter nyårsafton... då blir d mesta lite lugnare.. dessutom är d min deadline för uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0