Helt jävla slut

Jag e fullkomligt utmattad! Jag somnade vid 4 och gick upp klockan 6.. Igår så jobbade jag mellan 9-16 och därefter va d en massa förberedelser inför idag.

Min pappa fyller 50 år idag så vi har firat honom.. fast han kommer att få en massa presenter på lördag när vi firar han med de närmaste vännerna. Idag så va hans arbetskollegor hos oss å firade honom.. d dracks massor me skumpa å vin.. så hade vi en julinspirirerad buffe.

Vi va i lokalen som vi har ett par byggnader längre bort så när vi kom hem för cirka en timme sen så kom våra grannar förbi på fika.. shit vilken ursnygg blombukett d hade köpt till min pappa.. den kosta minst 400 kr... Hur fina blommor som helst.. d e några exotiska blommor... sååå fint..

d gick för en stund sen så jag har haft fullt upp me att ringa till bibblan i jakan å ordna me böcker till min uppsats.. å om en halvtimme så börjar Tre kronor - Ryssland matchen...

En kollega till min pappa som va på mottagningen e från Irland så d va lite snack om lörda å hur ja ska palla me Gbg på sönda för att se Eddie Izzard me Nilla å hon berätta att han e helt jävla grym så jag kommer inte att bli besviken...


Kommentarer
Postat av: Nilla

Eek ja! Hans tidigare saker har varit helt hysteriskt roliga.. men ska inte hajpa upp för mkt... O_O'



Vi får träffas ganska tidigt tyvärr, tåhget går 9.07 men du kan ju sova på tåget! jag har en bok att läsa så det är okej. =)

2009-12-17 @ 18:48:15
Postat av: Nazli

ja d fixar sig.. vi tar me oss böcker, tidingar å koffein tabletter till mig.. jag sover förmodigen på väg till gbg men jag kommer att va på g när vi väl e framme

2009-12-17 @ 20:20:34
Postat av: Mallan

Hälsa din pappa ett stort grattis från mig!! :)

2009-12-20 @ 09:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0