inga fler hemska nyheter

Jag är fortfarande sjuk å jag fortsätter att halka efter på uppsatsen som om d inte är nog så har vi fått höra att min kusins mormor har fått en stroke.... lång historia

Jag kan inte fatta d.. när ja å syrran va i london så va vi å hälsa på henne å hon mådde jättebra å va ur pigg somhelst.... Ingen människa ska behöva gå igenom något sådant nånsin... speciellt inte under julen..
jag fattar hur tufft de har d nu.... de måste va helt knäckta...


Idag så va jag i väsby å träffade en kompis till mig som bor å pluggar i lund.. hon va i sthlm över julhelgen.. shit kan inte fatta att d har gått ett år sen jag flyttade tbx till sthlm.


Kommentarer
Postat av: Nilla

hur gick det att plugga idag? önskar jag kunnat komma och hjälpa till lite, hörde att Nix var där^^ (antagligen 1000 gånger bättre än jag på akademiska saker)

2010-01-06 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0