Merry Christmas

Ho Ho Ho Ho! Finns det några snälla barn här???

God Jul  allihopa hoppas att ni får en asbra dag!

Jag kommer att umgås med familjen, kolla på Kalle Anka, äta å dricka en massa gott...  ;) få se till att hålla mig noglunda nykter då jag måste se till att bli klar med minst två kapitel på min uppsats... Filmer jag defintivt kommer att se imorron är askungen, polarexpressen och grinchen.. Jag såg askungen för första gången förra året å d e en av mina all time disney favvos... Har tyvärr missat att se många av disney filmer men jag catchar upp nu iställlet....

Sen på kvällen/natten får jag sätta mig och arbeta med uppsatsen så att jag kan skicka en del av den till tjejerna som ska kolla igenom den åt mig... Jag började och arbeta med inledninge för nån timme sen och d kapitlet är klart förutom att jag måste ha en "fräsig" inledning på d hela som lockar läsare som min handledare säger... en jag vet att jag måste spä ut på inledningen lite så att den inte är så kortfattad... men jag kan alltid lägga till senare å sen kanske tjejerna kommer på nåt smart sätt å dra ut på min inledning... 


SÅ ENJOY CHRISTMAS I KNOW THAT I WILL!




 

Kommentarer
Postat av: Nazli

fin blogg! =)

2009-12-24 @ 14:29:45
URL: http://naazlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0