Park hotell

Igår så va jag och tjejerna bjudna på mingelkväll på Scandic Park Hotell på Östermalm. Jag tyckte att d va väldigt roligt och ses å göra något skoj... Mingelkvällen va bra strukturerat å vi träffade ett par gammla bekanta, vissa av d va en rolig överraskning och vissa inte.

På den här feste n så va kändisstylisten Bobby och en del av han team där och stylade folk som ville få sitt hår fixat, men kön va så lång så ja pallade inte.. Jag har varit hoss Bobby å fixat mig på hans salong tidigare.

D hade dessutom en massa tävlingar på plats och jag vann en massa produkter från Make up store värde ca 1000 kr om inte mer.. Så nu har jag en hel del nytt smink.


Vi minglade ganska mkt under kvällen och om jag har tur och om den personen menade allvar så finns det en ganska bra chans att jag kan få ett bra jobb...

Efter mingelfesten så gick jag och tjejerna till kungsgatan och käka midda på ett asiatsikt ställe som hade bra mat.

På torsdag så ska jag och Ems på en annan "mingelfest" men detta är om jobb så vi får hålla tummarna för att jag och Ems lyckas få varsitt bra jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0