alla hjärtans dag å fika hos eve

Usch det har varit så hektiskt de senaste dagarna så jag har inte haft någon tid att uppdatera bloggen... men på alla hjärtans dag så va jag, Ems, Nilla å Hanna på Ethio star å åt midda.. å snacka om att vi hovade in den ena vuxen poängen efter den andra... Maten va faktiskt god men service inte så jättebra men jag kan förstå servitriserna å servitören.. d va fullsatt på resturangen....  Årets alla hjärtans dag va faktiskt den bästa på länge... Jag hade jätteroligt å jag hade 3 superbra dejter...

På söndan så va vi bjudna på fika hemma hos eve som va hemma för helgen.. d va jättetrevligt å så fick träffa eve s kille som är hur trevlig som helst.. jag å tjejerna har planerat å åka upp till lannis under april månad.. tjoho jag ser framemot å få åka till Norrland ;)


Kommentarer
Postat av: Belle

Får jag följa med till Lannis?

2009-02-17 @ 18:50:32
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

ja d borde inte va några problem kolla me eve

kram

2009-02-17 @ 21:22:25
Postat av: Evelina

Jaaaaa kom!!!! Saknar er alla!!!!! :D

2009-02-18 @ 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0