Cafe Opera

Igår kväll så åkte ja å syrran till Cafe Opera å festa loss... d va längesen ja va på cafet men allt va sig likt.. D va verkligen skitskoj.. å vi har planerat på att sticka ut å festa i veckan.. vi kommer nog att börja på tisda då d e champions league Inter och Manchester United spelar.. så vi kommer nog att sticka till Olearys å kolla på matchen å dricka lite...

Sen så släpps biljetterna till NHL premiären i Ericson Globen den 2-3 oktober på tisdag så jag kommer att köpa biljetter till mig å syrran till den 2:a då Detroit e hemmalag.. de kommer att möta St Louis. ska bli riktigt skoj men priset på biljetterna svider lite.. d billigaste ligger på 600 kr.. jag hoppas att d e bakom målet så att man kan köpa biljetter på 1:a raden bakom målet... annars kommer vi att sitta högst upp å d vill ja inte...


Kommentarer
Postat av: Nilla

Det låter som ni hade kul^_^



vänta.. kan något av lagen vara hemmalag här egentligen? =S

åh, jag vill också ut.. eh.. sport.. hmm.. ^^'

2009-02-23 @ 01:31:16
Postat av: Nazli

ja detroit e hemmalag den 2:a å st louis den 3:e

2009-02-23 @ 14:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0