Fika på stan

Efter att jag äntligen blev klar med min första seminarie uppgift åkte jag till stan ett par timmar å fikade med vännerna å pratade en massa.. men sen när det va dags å bege sig hemåt så va pendeltåget försenat å när jag väl kommer hem till kallhäll så upptäckte jag att ja e utlåst... IGEN d händer mig jämt å ständigt.... hahaha men som tur så va jag inte utelåst i mer än 10 minuter men ändå... å varje gång jag e utelåst så lyckas jag å träffa en å samma granne.. i början när han träffade mig så hälsade han aritgt å fråga hur d va men nu så hälsar han å sen säger han: har du lyckats å bli utelåst igen gumman!

Grannen som jag pratar om är en jättetrevlig å artig person men jag tycker att de e så roligt att jag jämt träffar honom när jag är utelåst....

Ja nu måste jag fortsätt me mitt pluggande, jag har väldigt lite kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hoppas det går bra med uppgifterna!

2009-02-15 @ 11:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0