i love rock n roll

Pluggandet går inge vidare jag har fastnat på min sista fråga å jag e sååå uttråkad så d  e helt sanslöst...
Jag har äntligen hittat i love rock n roll remixen som spelades på huset som vi va på i fredas så lyssnar på den i stället  å bloggar...

I morron så har jag så jäkla mkt å göra, jag ska fixa ögonbrynen, klippa mig å göra slingor, åka till jakan å köpa kort, leggings å champagne...  sen på kvällen måste vi förbereda lokalen å börja me förrätterna som kommer att bestå av en röra svårt å förklara men d e som en potatissallad me kyckling i och pirogerna samt förbereda grytorna som vi ska ha till varmrätten.. grytorna smakar som bäst om man gör d kvällen innan eller tidigt på morronen eftersom d behöver "vila" så att smaken blir godare....  

Sen på lörda e d KAOS

syrran försöker tvinga me mig ut å festa me hennes vänner men ja tror inte att d kommer att bli av men vi får se... om jag lever eller om ja e död


Kommentarer
Postat av: Belle

Haha, det låter som att det blir en riktig fest det där ^^ kul ^^

2009-02-27 @ 08:56:12
URL: http://2livelife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0