Oscarsgalan

Igår gick Oscarsgalan av stapeln i Hollywood. Hugh Jackman va årets värd å han skötte d utmärkt.. Han va så himla underhållande. Å röda mattan gud vilka fina klänningar skådespelerskorna bar, å skådespelarna va så himla stiliga i sina kostymer.

Några av vinnarna under kvällen va Kate Winslet, Penelope Cruz, Sean Penn och Heath Ledger. 
Här är mina favoriter



Amy Adams bar Carolina Herrara



Penelope Cruz i en vintage klänning.
 




Emile Hersch va en av de som bar the white ribbon för att göra ett statement. D ska ta bort lagen om att tillåta gayäktenskap... å han e en av d som e emot d. vilket jag håller me.



Angelina Jolie hade grymt fina smycken igår kväll.



Sarah Jessica Parker i Dior Haute Couture



Brad Pitt i Tom Ford kostym



Natalie Portman



Kate Winslet i YSL



Jennifer Aniston



Heidi Klum



Jennifer Aniston å John Mayer



Anne Hathaway



Robert Pattison



Marion Colliard


Jag lägger upp fler bilder från Oscarsgalan senare


Kommentarer
Postat av: Belle

Hahahaha XD Robert Pattisson! Jag antar att han tror att det är det fejset tjejer gillar, men jag tycker bara att han ser superfjantig ut :P



Åh, gillade den sista klänningen :) Fin, skulle vilja ha den! dregel

2009-02-24 @ 08:43:17
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nilla

tycker det ser ut som han precis ska säga nåt!=O



"...How you doin?"

2009-02-24 @ 23:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0