sjuk hela veckan

Usch jag har gått runt å varit sjuk sen i lördags kväll... jag som trodde att jag hade blivit frisk.. Igår så va jag, Nilla å Ems å såg Benjamin "Bottoms, Buttocks"... den va bra, en film å rekomendera... sen så såg vi att confessions of a shopaholic filmen har premiär den 20 mars... must see.

Ja å när jag kom hem igår så blrjade jag å få ont i muskler å lederna, å smärtan har blivit värre idag.. jag som hade tänkt träna idag (gah, jag hatar när sånt händer)... Jag hade verkligen kommit igång med träningen å ja tyckte att d va skitkul... jag får hoppas att jag kan träna på söndag.

Idag så va ja å Nilla på stadsbiblioteket å lånade kurslítteratur böcker till våra kurser å planerade för morrondan...
Vi ska till västerås å luncha me Ems å spana in shoppingen där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0