Skoltrött.....

Jag har pluggat konstant sen igår förmiddag, jag har till och med missat min träning vilket jag är extremt sur för... för en gångs skull tycker jag att träningen har blivit jätteroligt d e till och med så att jag ser framemot mina pass...Hursomhelst så pluggade jag till cirka 3 tiden igår natt och idag så vaknade jag klockan 7 för att göra klart två seminarie uppgifter i två olika delkurser... vilket är extremt förvirrande tycker jag... min hjärna orkar inte blanda två delmoment i taget... så ingen multitasking här inte.... ;)

Jag är i princip klar med uppgift 1 som består av 2 uppgifter jag behöver renskriva den imin laptop å se till att den är inlämnad innan 17.00 men den andra uppgiften har jag lite grann kvar förutom renskrivningen.. men på de så har jag ingen tid deadline utan den ska vara inne idag.. så efter första uppgifen ska jag åka en runda till stan å fika med vännerna för att sedan komma hem å plugga på en freda kväll ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0