090113

Som jag förutspådde igår så va jag uppe å pluggade till 3 tiden inatt... men jag jag blev inte så mycket klokare av d konstigt nog... Sen va d bara å sova i cirka 3,5 timmar å börja igen med allt pluggande. Jag är klar med första delen av fråga 2 det vill säga att jag e lite mer än halvvägs.... Jag har börjat lite på andra delen men jag känner mig så trött å rastlös så jag lyssnar mestadels på musik...

Jag ser inte framemot tentan imorron men jag har en känsla av att den inte kan vara så värst komplicerad.... Tydligen så ska den in den 15 vid midnatt istället för den 14, men eftersom att jag har planer för den 15 så tänker jag bli klar med den under 14... inte en jävla chans att jag struntar i min planerade shoppingdag till förmån för pluggandet...  Sen betyder det att jag kan vara ledig i 5 dagar innnan min nya kurs börjar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0