Årskrönika

Crappy 2008

Äntligen så är 2008 slut  å nu börjar 2009. Under 2008 så har d hänt en jäkla massa men ändå inte om ni fattar vad jag menar....

D mesta som hände under 2008 va mesta dels negativt...

Januari
Jag åker tillbaks till Malmö efter julledighet som mestadels bestod av stress i och med B-uppsatsen, Ems åker till Tokyo...

H&M släppte en klädkollektion med en massa kändisar där intäkten gick till AIDS forskning... jag köpte en jäkla massa plagg ;)

Februari
Helt fucked up... .Jag började på en oserös körskola å hela febrari va en katastrofal månad....
Nilla åkte till Korea

Mars

Mars va en kass månad me... slagsmål/bråk i tvättstugan... Mando Diao konsert i Lund...

April

En jäkla massa tentor som skulle lämnas in plus att jag hade en massa visningar på lägenheten i och med att jag skulle flytta hem över sommaren...

Maj

Jag flyttade hem till Stockholm över sommaren, hockey vm... en massa saker som hände under maj-aug.... både pos å neg.... men mestadels va jag utbränd men ändå glad över att va hemma

Juni
Ems flyttar hem till Sverige, Turkiet resa, Lgh köp i alanya, massa fester å skoj.. midsommar

Juli
Sex and the city me brudarna, dark knight Ems bh poppa ;) massa fester å sommarkul me brudarna

Augusti

Jag, Ems, å Nilla fyllde 21.. 080808 fest

September

Back to school ännu mera depp, massa jobbiga saker som händer mig å andra under denna jobbiga månad...

Oktober

Deppande fortsätter

November

Jag flyttar hem till Stockholm för gott... Nilla flyttar hem..

December

En massa luncher å kvällar me brudarna... shopping m.m


Nåt som jag inte har skrivt me under alla månader e den konstanta stressen, sömnlösheten å deppande jag har haft under 2008... 2008 har varit värst i och med allt jobbigt som har hänt.... men men jag har en känsla av att 2009 e mitt år å resten av mina vänners år... D e så mkt roligt å positivt som e inplanerat...

Jag ska försöka å göra en comebacka ala britney spears... hahaha ne men ja ska ta tag i hälsan först å främst å en liten make over i feb... den som e kvar får se...

Kommentarer
Postat av: hanna

2009 blir ditt år, Nazli!!!

2009-01-05 @ 16:54:51
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Belle

Jag vill inte göra en årskrönika över 2008, det blir för deprimerande. Vad sägs om att vi satsar ordentligt på 2009?

2009-01-06 @ 10:48:32
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

d låter som en superbra idé... jag blev ännu mer deppad efter krönikan... Jag tycker att d e en jättebra ide.. vi satsar på 2009...

2009-01-06 @ 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0