Big secret

Jag ville verkligen njuta av min stressfria helg men, som min vanliga otur så blev jag dålig.... Jag fattar inte varför jag blir sjuk hela tiden.... Hursom helst så har d inte hänt så mkt under helgen just på grund av att jag har mått så dåligt...

Jag håller på med ett projekt som är ännu lite små hemligt eller d e inte så hemligt.. jag funderar på att starta ett företag vid sidan om studierna.. ni som står närmast mig kommer att få info om d snart... jag kommer att behöva eran hjälp....

Men egentligen är det inget att fundera över utan det kommer att ske, men jag arbetar med att fila på affärsiden å boka in en massa möten för att detta ska hända...

Så jag kommer att ha en till blogg vid sidan om denna för att berätta vad jag gör i mitt jobb och hur allt kommer att gå. Jag kan säga redan nu att det inte har nåt med mode eller butiker å göra överhuvudtaget.. tyvärr men sant.. jag vet att det är min absolut stora dröm men jag får ha den drömmen på hold ett tag...

Kommentarer
Postat av: Belle

Låter jättespännande Nazli! Hoppas man får veta vad det är ;) btw, vi har en till pr-kvinna i gruppen och flera andra med kreativa idéer ifall du skulle behöva hjälp med det. Jag kan agera bollplank ^^ eld och lågor

2009-01-18 @ 22:37:42
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

jo jag kommer att avslöja allt när vi ses.. jag vill inte ta d i mail eller på bloggen... jag kommer att behöva jättemkt hjälp från er... ni e så smarta å duktiga allihopa...

2009-01-19 @ 09:33:02
Postat av: Nilla

det blir ett jättebra företag tror jag, ni satte ju verkligen huvet på spiken, efterförfrågan finns ju alltid.

Ja precis, vi hjälper till så mycket vi kan!^^

2009-01-19 @ 11:03:59
Postat av: Mallan

Ooo, va spännande!! Längtar efter att få höra va d e...e så nyfiken att jag nästan spricker:) haha

Kraaam!!

2009-01-19 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0