Britney Spears stil

Jag har verkligen imponerats av Britney Spears klädstil den senaste tiden.. Hon har haft skitsnygga kläder på sig, ja menar kolla på VMA:s å när hon uppträdde den 2 december.

Senaste tiden så har Britney haft på sig grymma klänningar, fina skor, byxor, jeans osv jag lägger upp lite bilder så att ni kan se.. Jag hoppas att Britney fortsätter med att ha på sig grymma kläder för d jag har sett hittills å d e sjukt snyggt...



Den här kappa som hon har på sig kommer från Michael Kors, jag älskar den.. längden och färgen på kappan är perfekt!
Jeansen är grymt fina d me.



Klänningen hade hon på sig på sin födelsedag den 2 december



Klänningen är designad av Versace å skorna kommer från Jimmy Choo




Som ni kan se så ser Britney mycket gladare ut å hon har kommit i väldigt bra form.. Jag hoppas att hennes framgångar fortsätter som d har gjort nu öfr det förtjänar hon verkligen efter allt hon har gått igenom.

Å hon kan skänka bort sin senaste garderob till mig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar hennes kläder oxå

2009-01-14 @ 09:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0