för mkt snoozande

Jag vaknade imorse av att jag hade snoozad min mobil alarm alldeles för mkt, jag som har så himla mkt att ta itu med ida... pluggande, csn, antagningen, ringa malmö osv....

Jag har iallfall hunnit å ringa csn å prata med de vilket e en jäkla tur för min ansökan om studiemedel å lån hade inte kommit in.. så jag har skickat iväg en ny till de så jag måste hålla koll på den för inom 4 dagar ska jag få en bekräftelse meddelande om att den har kommit fram eller ej.. om inte så måste jag göra en ny..

Nu så måste jag ringa antagningen på Dalarna Högskola å be de å ändra min kurs till statsvetenskap istället för samhällskunskap.. å därefter till Malmö högskolan men jag berättar mer om den sen..

Snart måste jag å till jakan för att ta tag i pluggandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0