Kaos

Jag har varit inne på studera.nu:s hemsida å kolla antagningen.. jag har kommit in på en 30p kurs så allt ordnar sig... men d finns ett problem.. jag kan inte tacka ja till kursen.. så nu har jag suttit i telefon i mer 20 min å jag har fortfarande inte kommit fram... Jag måste tacka ja till kursen... Sen måste jag ringa d i dalarna å fråga om jag kan byta kurs.. å sen till Malmö Högskola å se om d kan tillgogdoräkna min kurs så att jag kan ta min examen i december.. sist men inte minst måste jag skriva ut blanketter till csn lånet å bidraget.. puh.... mkt å göra på så kort tid...

Så nu förtjänar jag verkligen å fira allt detta med lite shopping imorron... Igår så fick jag ett ursnyggt armband som jag bara älskar.. den dessutom tur oxå... vilket d verkar som att jag har fått så tack mitt kära armband.. jag behöver ha lite tur i livet efter allt jag har varit me om....

Jag uppdatera senare å berättar hur allt har gått

ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0