Lets dance

Nu va d första avsnittet av Lets dance slut... Jag säger en sak Blondinbella kan inte dansa.... hon körde ett aerobics pass ...

Men Laila Bagge va faktiskt grym...

Jag vet inte om jag kommer att följa Lets dance men jag va tvungen å se d första avsnittet....


Ida så va jag å Nilla ute på stan å shoppade lite.. d blev 2 st armband till mig å sidenband å hårspännen till Nilla.
Jag såg en supersomrig väska på H&M som jag kommer att slå till på under nästa vecka när jag har lämnat in min tenta.... shit man blev så glad av att se den... supersomrig å city chic


Kommentarer
Postat av: Ems

Jag tänkte samma sak när jag såg det....



Jag vill se väskan jag hänger med till stan nästa vecka:)

2009-01-09 @ 22:32:26
Postat av: Nazli

vi får planera en dag nästa vecka ;)

2009-01-10 @ 00:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0