Make over time

Jag sov ingenting i natt å jag känner mig sååå trött... men jag har lyckats att kunna pricka av en del saker på min to do lista..

1. Jag har avbkoat min läkartid å bokat om en ny eftersom att jag e förkyld.
2. Jag har bokat en tid hos frisören för färg, slingor, klipp å fön den 21 feb kl 14.
3. Jag har ringt min kontaktperson på bemanningsföretaget å sökt en ny tjänst som adminstratör.. jag ger upp allt som har med tel försäljning å göra.

sen har jag ett par saker till som måste fixas ida..
1. Jag måste till jakan å springa några ärenden
2. Ring  en kompis i Malmö å se om de har lyckats skriva upp mig på listan för sem så jag slipper göra en extra uppgift till.
3. Jag har köpte en intensiv behandling för håret som jag måste ordna me... så jag har hela kvällen bokat.. jag måste få mitt hår å bli mjukt igen.. ända sen Malmö har mitt hår blivit fullkomligt förstört....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0