Min sega dag

Jag va på arbetsförmedlingen imorse å d va nog tråkigaste jag har varit med om.... d pratade om hur man skökte jobb på deras hemsida i en timme.. snark... Efter d bokade d in oss på ännu ett möte på torsda kl 9.. skämtar d kl 9 d e för tidigt..

Jag kände mig så gammal på d mötet alla va 88or eller 89or.... helt sjukt... å d prata nåt om jobbgaranti sak som skolorna har börjat att informerar studenterna om i gymnaiset men d börja me d 2007 så jag hade inte aning om vad d prata om.... men d gick bra.. d va inget nytt direkt...


Jag har börjat med min behandling som jag har fått av läkare och jag kan säga redan nu att jag hoppas att biverkningarna försvinner snart... d e inte roliga... jag blir ännu segare å tröttare än vad jag egentligen är... å jag får spränghuvudvärk... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0