Monday all over again

så va d måndag igen! Jag har inte uppdaterat bloggen under helgen eftersom att jag antingen haft mkt göra, allmänt trött eller varit ute me tjejerna.

I fredags så va vi hemma hos Nilla på lunch, d va supergott å jag kan se Nilla framför mig om 10 år va sveriges svar på Nigella Lawson.. ;)

I lördags  så va jag, Nilla å Ems å shoppa i stan.. för min del blev d inget, men d som förstörde dan lite grann va att d småregnade vilket itrriterade oss något å kylan ska vi inte ens prata om...

Sen har jag läst Eclipse 3:e boken av twilight serie.. jag sträck läste hela lörda kväll shit.. jag va uppe i 6 på morronen för att kunna avsluta boken...man blir helt beroende av den serien.. ;)

Sen så har vi dagens planer.. jag ringde till Dalarna så nu e allt klart, jag har litteraturlistan å schemat.. d roliga är att det kommer att vara 2 seminarier i veckan och jag kommer att läsa 2 moment parallet med varandra och inte nog med det så tentar jag av båda momenten under en och samma vecka.. kul va?

Kommentarer
Postat av: Nilla

ja va bra att du har fått allt ordnat nu iallafall.. men.. måste du sticka dit för seminarierna? näh, va?



haha tack nazli^^.. fast ska INTE fritera marsbars. O_O''

2009-01-26 @ 16:32:12
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Belle

Nazli, jag är klar med fjärde boken :) om det är ok för Nilla kan jag ju ge dig den snart :)

2009-01-26 @ 18:47:15
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Anonym

d låter toppen, ja längtar;)

2009-01-26 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0