Multitasking

shit vilken stress! Jag vaknade runt 6 tiden imorse för att jag har varit så nervös inför tentan å jag somnade inte förräns 3 tiden inatt...  Skolan kommer att lägga upp tentan om cirka 10 minuter så sen e d bara å sätta igång....

Jag fick ett email från arbetsförmedlingen imorse å d kommer att vara en arbetsintervju för Waynes coffe på månda klockan 13 i jakan så jag ser framemot d men jag är samtidigt panikslagen för hur jag ska hinna med den och till min läkare 15.20 i stan???? Jag fick ringa arbetsförmedlingen å kolla me d å d berätta att jag skulle informera d när jag är på plats på månda så skulle d fixa d vad d nu kommer å va vet jag inte....

Så den 19 så böjar plugget i dalarna, läkarbesök å arbetsintervju det vill säga 3 flugor i en smäll...

Som tur e så gick jag in på mina sidor på CSN å jag har fortfarande inte fått nåt svar å ingenting om min studieförsäkran så vad gör jag jo jag ringer d jävlarna å gissa vad.... min ansökan hade fortfarande inte kommit in.. d e 3:e gången nu jag fattar inte vad d e för fel... jag har e legitimation å hela köret å när man ansöker så kommer det upp en pop up som säger tack för din ansökan... men hursomhelst så sökte jag igen å 4:e gången gillt.. telefonisten sa att den har gått igenom å jag kommer att få besked imorron eller i övermorron å om allt stämmer får jag mina pengar i slutet på nästa vecka tjoho!


Japp nu e d tenta dags wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0