My day

Jag va på arbetsförmedlingen idag på intervju för ett arbete för waynes coffee... d gick bra men d e sak samma om jag får jobbet eller ej....

Sen därefter va jag hos läkare å där gick d faktiskt bra... men d gick mindre bra på apoteket... jag har fått en massa medicin utskrivet å rabatten gäller inte på alla mediciner så jag fick världens chock å få betala 500 kr kontant....

Men aja vill man bli bra så får man betala för d.... nu sitter jag å filar på företaget å d känns bra... d kan bli en london filial trots allt... ;) Jag ser framemot d hela men jag vet inte hur jag ska lyckas... men jag ska lyckas... gissa vilka jag kommer att vilja jävlas me efter d.... (d e nån fiende)


Jag va på NK å köpte grönt te me smak av hallon å björnbär som jag håller på att göra för tillfället...


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0