Shopping dag

Igår så pluggade jag i 14 timmar med det räckte inte till för att jag skulle bli klar med tentan... Utan jag har lite kvar i fråga 1 och lite i fråga 2 men när jag kollade upp fråga 3 e jag så gott som klar...

Jag är klar med fråga med fråga 1 nu men igår kväll så grubblade jag en del o att jag hade missat en del... och jag hade rätt jag hade missat 2 saker varav en va ett lite misstag men den andra va ett stort misstag... Jag e glad att jag upptäckte d i tid annars hade jag varit körd...

Idag så va jag hemma hos Nilla på lunch.. vi fick kött med bakad poatis å efterrätt... mums tack så mkt Nilla, Ems, Nix å Hanna... jag hade skitroligt idag....

Vi spelade plump å Hanna va.. d e ett skitroligt kortspel.... Efter d så åkte jag, Nilla å Ems till stan å shoppade... Nilla köpte hårfärg å en kjol Ems köpte en klänning, kursböcker å en kofta å jag köpte 2 böcker, ett par byxor å ett par skor.. som e skit snygga från H&M... Så jag har fått min belöning för att jag har pluggat så hårt....

Nu så måste jag gå å fixa d sista på tentan så att jag kan ta d lungt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0