Suck

Nu kan jag bocka av allt på min to do lista, med det har tyvärr tillkommit en mycket viktig to do... Det är nämligen så att tjejerna i Malmö inte har kunnat registerar mig på dagens seminarium.. eftersom läraren har haft stenkoll på listan... FAN!!!

Så nu har jag ytterligare en uppgift att göra förutom den första seminarie uppgiften å tentan som ska göras den 14:e.. nån som vill hjälpa mig.... Allting känns så långt borta men ändå inte...

Jag har iallafall bestämt mig vilket område jag ska fokusera på... först hade jag tänkt att skriva om organiserad brottslighet men d fanns inte mkt i kurslitteraturen så jag har valt terrorism å dessutom har jag hittat alla internet källor jag behöver  för den delen....


Tillbaks till pluggandet


Kommentarer
Postat av: Belle

Jag kan hjälpa dig om du vill ^^ vet inte riktigt med vad, men jag ställer gärna upp.

2009-01-07 @ 21:59:48
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

vi kan planera nån dag så vi kan sitta i bibblan i jakan eller nåt.. d e jättesnällt å ja lovar att inte be om hjälp me d svåra...

2009-01-07 @ 23:27:56
Postat av: Belle

vi kan börja redan nästa vecka om du vill? :) måndag? tisdag?

2009-01-08 @ 11:59:40
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

mån å tis låter jättebra

2009-01-08 @ 13:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0