Tentor...

Jag fick ut min tenta klockan 10.00 imorse och sedan dess har jag pluggat som en galning med ett par korta pauser emellan... och nu nästan nio timmar senare är jag klar med 1:a frågan av 3... men den 1 är såklart huvudfrågan så den är svårare men ändå 9 timmar... d e ta mig fan förjvävligt å jag kan redan nu säga att den kunde ha blivit bättre men.. jag ger upp d får va.. jag är tvungen att bli klar me tentan innan 10.00 imorron bitt för sen ska jag iväg till Nilla på lunch å därefter en shoppingrunda på stan me tjejerna.. å jag känner just nu att mina vänner e viktigare än skolan... för jag flyttade hem i slutet på nov å jag tänker ha roligt å inte bara plugga å va bitter..

Jag har varit hemma 3 dagar i sträck å pluggat arslet av mig jag vill ha en belöning NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0