Victoria Beckham for Emporio Armani

Nu när jag äntligen är klar med mina tentor för Malmö Högskola har jag fått tid över å fokusera på det jag verkligen älskar, mode... Jag har kollat runt för att se de senaste vårkampanjerna och modet som gäller i vår.. Som ni har märkt och sett har David Beckham gjort en omsusad kampanj för Emporio Armanis underkläder.. Nu är det Victoria "Posh" Beckhams tur.. Och snacka om att hon gör d bra.. Jag tycker att kampanj bilderna för Armania är supersnygga och Victoria har fixat d...  Jag kan säga redan nu att jag är sugen på att köpa underkläderna.. d e verkligen fina.. men kampanjbilder är drop dead gorgeous, jag lägger upp d här nedan så att ni kan få se...









Men Victoria Beckham är inte den enda kändisen som är våraktuell för ett känt modehus utan Katie Holmes, och Lindsay Lohan bland annat är också aktuella för modekampanjer... Jag lägger upp d bilderna senare idag

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0