Vintagefika

Igår så va vi hemma hos NIlla på vintagefika.. vi fick pinochio tårta å choklad paj,. Vi diskutera allt mellan himmel å jord.. Å jag försökte å hänga me... på grund av biverkningrna som jag får av tabletterna jag käkar så är jag ovanligt seg å trött d senaste dagarna... vem kunde ana att jag skulle kunna sova 10 timmar i sträck!!!!

Japp jag somna hur tidigt som helst igår å jag sov 10 timmar i sträck.. helt sjukt men jag känner mig nogurlunda pigg idag.. Jag kände att min sömn va viktigare så jag struntar i arbetsförmedlingen idag å tar d en annan dag... haha

Jag fick låna New Moon av Nilla igår.. snacka om att jag började å läsa i den så fort jag kom hem.. jag har läst cirka 200 sidor hittills ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0