Why all this stress

Jag känner mig verkligen panikslagen trots att allt går enligt schemat... Jag blev klar med min första uppgift för ett par timmar sen.. jag har skickat den till Nix å fått tbx den å nu har jag skickat den till en kursare få se om hon har tid å läsa den men d e ingen fara om hon inte hinner... å jag har läst igenom halva litteraturen till uppgift 2 å allt står still jag fattar inte ett piss... å på grund av d så har jag blivit panikslagen över att jag inte kommer att fixa d... så nu flyger alla sorters tankar i skallen på mig...

D känns som just nu e d läge å ta tag i min hälsa vilket oxå va mitt nyårslöfte.. men jag fuskade rejält i helgen... big time men idag så va jag super duktig tills 2 timmar sen... jag drack lite grann för att coola ner mina nerver å jag käka lite ohälsosam mat... å me ohälsosamt menar jag bröd. jag ska skippa allt bröd.. ja e inte så förtjust i så  d e lungt å så får jag lite vuxen poäng ;) haha vi snacka om vuxen poäng i bibblan ida när jag pluggade med tjejerna...

Ja e nog lite orolig över att jag kommer att sitta uppe hela natten å plugga å va helt förstörd imorron å inte få nåt gjort....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0