3 P:n Plugg, Paj och Pizza

Jag, Nilla och Ems har plugga hela dan, eller rättare sagt Nilla och Ems har hjälpt mig med en hel mini tenta! Jag är såååå otroligt tacksam och jag är skyldig de varsin tenta!

Vid 18 tiden kom mina förädrar hem me en stor pizza som vi käkade, å innan dess så hade jag gjort en äppelpaj som vi hade ätit.... Efter middagen så berättade min pappa att det ska komma ut en ny chokladsort i butikerna om ett tag och han hade fått ta me sig två st kakor som smakprov så vi testade den och den fick bra betyg av mig å tjejerna!

Jag har precis mailat in en uppgift till min professor å har en uppgift till att göra klart innan jag kan sova. Imorron kl 8 så får jag ut en tentamen som ska vara inlämnat innan midnatt

wish me godd luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0