apple pie

Shit vilken stressig morron! Jag har varit hos tandläkare å fixat min tand (äntligen e d över) sen har jag varit på vårdcentralen å lämnat en massa blodprover.... Å nu har jag precis slängt in äpplepajen i ugnen. Jag hade först tänkt å göra en hallonpaj men se så såg jag att vi hade en del äpplen i fruktkorgen så d va bara å ta de.. Vi åker i övermorron så  vi måste få slut på all frukt å så.. som tur e så e d typ ett par apelsiner kvar!

Igår så pluggade jag väldigt länge, jag blev klar med två uppgifter som jag skickade in så nu e d tre uppgifter kvar... Jag va inne på dalarna högskolas hemsida å upptäckte att de hade lagt ut två st uppgifter som man skulle göra innan tenta så lyckligtvis så blev jag klar med de igår... å jag kommer som tur att få hjälp av Nilla å Ems idag så förhoppningsvis så kommer pluggandet att gå mkt snbbare idag.

Jag måste fortsätta me pluggandet men uppdaterar senare idag

Kommentarer
Postat av: Eve

Hej! Vad roligt att åka iväg! Hoppas att du får det jättehärligt! Hur länge ska du vara borta? Hoppas att jag hinner träffa dig sen när du kommer hem igen! Massa massa kramar till dig!

2009-06-02 @ 14:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0