Arrivederci!

Shit snart åker vi... taxin kommer om knappt 40 minuter... Jag har haft en sån stressig dag.
Jag suttit uppe me syrran hela natten å hjälpt henne me sina inlämningar, så jag har inte sovit en blund.. Sen har jag varit i jakan me pappa  gått en massa ärende, sen va jag i kungsängen å saggt hejdå tlll min farmor, åkt till mobilgruppen i kungsängen å fixat ett kontrakt, sen tll pappas jobb i väsby, gått till banken, förtidsröstat å lämnat en del böcker hos Nilla puh! allt som jag har gjort är inte i den ordningen.. så nu ska ja ta d lungt för snart åker vi!!!!!!!

 Jag ska försöka å blogga så mkt ja kan därborta men eftersom att ja inte har internet hemma så blir det inte varje dag.

Jag hoppas att ni har d jättebra hemma i järfälla å sköt om er I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Nix

Have a nice trip! :)

2009-06-04 @ 13:46:12
Postat av: Nilla

Ha det så jätteskönt nu!^^

2009-06-04 @ 15:26:30
Postat av: Mallan

Hare bäst!!! :)

2009-06-04 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0