home from alanya

Jag kom hem igår kväll från Alanya, d va sjukt roligt å jag längtar tbx redan...  All utmattning från dan som hade varit gjorde att jag inte pallade å blogga.. Men idag har jag lite mer energi men inte så värst mkt.

Idag så va jag, Ems å Nilla ute på stan å shoppade, åt lunch å va ute på djurgården otroligt roligt... Jag köpte 2 jättesnygga klänningar, en tröja å ett par leggings på Gina Tricot, trots att ja inte har så mkt pengar... 

Jag e sååå trött så jag berättar lite snabbt om vad som har hänt i Alanya, först va d tentor, sen sjukdomar, party, shopping, party, helt ok kille, sjukt fin lgh, party, shopping, saknat Sverige... så d e allt jag berättar mer genomgående när jag orkar.. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0