Keep on walking

GOSH va jobbiga killarna kan va...... Jag och syrran har blivit terroriserade som satan.... att man aldrig kan fa vara ifred.....
Vi har det valdigt bra annars om man ska bortse min yrsel a svimfardıghet som aldrig vill forsvinna.... D  e saaaa varmt har att d e helt sanslost. det gar ınte a ga ut overhuvudtaget har.. och shoppıngen e svındyr jag vet ınte om det ar finanskrisen eller om det alltıd ar sa ı alanya men jısses va d e dyrt... en 15 ml parfym flaska kostar 500 kr...  resturangerna e lıte billigare men shıt det gar inte att shoppa har och det haller pa att driva mig till vansinne....

Jag saknar sverige otroligt mycket... .och jag langtar hem faktıskt men d e nog for att jag kanner om sa utmattad.. PIdag sa kommer nagra kompısar tıll famıljen och pa lordag kommer pappas bast kompıs och hans dotter.. vi ska ha sa kul... vı har planerat att aka piratbat och jetski... ser faktıskt framemot d... 

Jag hoppas att ni har d bra hemma i sverige och jag tanker pa er hela tıden

kramar 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Heej!! Åh så härligt med värme! Hur länge skulle du vara i turkiet? Vad roligt att åka jetski! Hoppas du har det toppen där nere!!

Massa kramar! /Eve

2009-06-10 @ 08:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0