Michael Jackson död

Jag fick nyheten om att Michael Jackson hade dött runt kl 5 imorse, snacka om att jag va chockad.. det är helt ofattbart att KUNGEN av pop har dött!

Han dog endast 50 år gammal, av mystiska skäl.. men jag är övertygad av att han har blivit mördad av de som står honom närmast...

Just nu så sitter jag vid tv:n och kollar på en extra insatt dokumentär om honom på svt1

När jag fick höra nyheten om hans död så va v i taxin i alanya mot flygplatsen i antalya och allt kändes så otroligt osannolikt... Michael Jackson skulle ha 50 spelningar i london nästa år och jag å syrra å en vän till oss diskuterade hur gärna vi ville gå på hans konsert...

Shit jag som e 80-talist har växt upp me hans musik..

RIP Michael Jackson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0