mimosa

Usch va jag saknar å dricka mimosa, corona, mojito, sex on the beach och shots.... det känns som att d va en hel evighet sen jag va i alanya. Igår kväll så ringde de från arlanda å berättade att de hade våran resväska.. så nån snubbe kom förbi runt 23 tiden å lämnade resväskan... men alla mina saker fattades.... lyckligtvis så fanns allt annat men allt som jag hade köpt  å en del saker som jagg hade tagit me mig dit har försvunnit.. så jäkla sugit...

Jag vaknade imorsen med en spränghuvudvärk å d känns förjävligt... inte nog me d så e min laptop på lagning igen! Den kraschade nere i alanya... jag hoppas att de kan fixa den, för det har hänt förut men d känns just my luck just.. för inget går som d ska....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0