puh nu borjar sommarlovet pa allvar

Jag har precis lamnat in min sista tenta.. sa himla skont. D hander inte sa mkt har for tıillfallet men ıdag sa kom mın mosters dotter fran stockholm a  e har en vecka sen senare ikvall sa kommer pappas kompıs a hans dotter fran london.. ska bli superskojıgt..

Jag har tyvarr varit valdıgt dalıg de sista dagarna men jag hoppas att det blir battre... jag har inte kopt nagot an eftersom att det ar sa dyrt men vi ska hyra bil i nasta vecka a aka ivag nanstans... sen e d jetskı som galler jag langtar.

Jag saknar er i stockholm asmkt jag hoppas att nı har d bra... Skriv garna a beratta hur ni har det i stockholm...

kramar

Kommentarer
Postat av: Mallan

Här har det regnat och varit höstväder sen du åkte i stort sett:P jag e inte alls avis på dig ;)



Kram!

2009-06-15 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0