sommar å sol

Idag så har jag inte mått så värst bra... jag har känt mig alldeles utmattad, men d e inte något nytt egentligen d 2 senaste veckorna har jag känt mig yr å svimfärdigt väldigt ofta... I morse när jag va hos tandläkaren så kunde jag inte fixa min tand så d va tänkt eftersom att jag mådde så dåligt.. så jag får gå tillbaka imorron bitti istället.

Jag fick gå till vårdcentralen dirket efter tandläkarbesöket å boka en tid för senare idag. Jag hade min tid klockan 3 så jag va där å kolla upp mitt blodtryck å allt sånt, sen har jag fått en remiss med en massa prover som jag ska ta imorron innan jag går till tandläkaren.

Jag har inte kunnat plugga så mkt så jag måste antagligen sitta uppe till 3 tiden å plugga..... men som tur e så får jag hjälp med en seminarie uppgift imorrrn av Nilla så d känns bra så jag borde klara av deadlinen som e onsdag vid midnatt.

Kommentarer
Postat av: Ems

Från Nilla o Ems: Fick ditt mess, vi syns imorrn om du mår bättre.



Krya på dig!

2009-06-01 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0