Elitserien och plugg går det ihop?

Jag har fått 10 mappar och ytterligare 4 pärmar så att jag ska kunna fixa mina högskole papper.. jag har inte börjat med det än utan jag tänkte komma i gång med pluggandet vilket går superuselt...

Jag har tv:n i köket på kanal 9 och följer Linköping och Skellefteå matchen, och på laptopen har jag aftonbladets och expressens liveuppdatering för HV71 och Timrå matchen..

Efter första perioden leder Linköping med 2-1 mot Skellefteå och det står 0-0 i HV71 och Timrå matchen. mina nerver är extremt skakiga.. jag vill så gärna att Timrå ska vinna, jag tycker att de förtjänar d som fan.

I pluggandet som jag berättade tidigare så går det inge vidare, jag orkar inte jobba med Kina uppgiften så jag tänker byta land istället... jag har inte bestämt mig för vilken än... Jag har Japan, Iran å Tanzania å välja på förutom Kina. Usch jag kan verkligen inte koncentrera mig idag.

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Jag är på Allsvenskan! Leksand-AIK på onsdag, kvalserien.

2009-03-16 @ 23:56:16
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0