i am not calling for u

Jag har varit å handlat till morgondagens fika/lunch. Tjejerna ska komma hem till mig runt 12 tiden imorron å käka våfflor me hallonsylt, grädde å chokladsås och sen äta en massa kakor å dricka te å bara snacka....

Men egentligen så borde jag plugga för att min tenta ska vara inlämnat innan midnatt imorron. Jag har två frågor till varav en så har jag ingen aning om vad d e jag ska svara på, den e helsjuk... Tjejerna får hjälpa mig å fatta den imorron. men tills dess så måste jag göra klart den andra frågan så jag slipper ha panik... men det kommer jag å säkerligen å ha imorron för att jag e jag.. ett nervvrak...

Men d löser sig jag har ju shoppat ;) så jag har shoppingruset kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0