i´m blind

Jag är såååååååååå blind... jag har letat efter luft i 4 timmar... min uppgift som ska in på freda består av 4 frågor. jag e på fråga  2 nu. men jag har letat å letat efter svaret på fråga men den har varit mitt framför näsan på mig! så jäkla jobbigt... 

Så jag har knappt kommit halvvägs på min första uppgift å den ska va inlämad på freda innan 17 annars e ja kuggad å uppgift 2 ska va inne senast på månda men d roliga e att jag får min första tenta på sönda! så jag kommer nog att missa en fest på lörda för att jag måste sitta ensam hemma å plugga på en lörda kväll... snacka om att ja inte har ett liv!


Usch ja blir deppad av allt detta å inte minst döv av attjag hostar så jäkla mkt  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0