I promise to finish...

Jag har inte så mycket kvar av första frågan på tentan, och shit vad den är jobbig. Jag har återigen blivit räddad av Ems! som jag berättade tidigare så finns min bok inte å köpa längre (tydligen) av någon konstig anledning. Men om man kollar i bibliotekskatalongen finns den i stockholms stadsbibliotek men om ringer eller åker dit å frågar så har de tagit in den för att inte längre är aktuell eller att den inte kommer att finnas i bokutbudet längre i och med att den är så gammal. Boken är från 1993!.

Men min lärare mailade en lista me bibliotek som ska ha den boken och närmaste staden är västerås, och inte västerås stadsbibliotek utan västerås högskole bibliotek. Vad jag vet så får bara studenter låna där. Annars fanns boken i Umeå å nåt ställe till. Men som tur e så pluggar Ems där så hon kunde rädda mig för kanske 1000 gången den här terminen. Å d har bara gått 3 månader. Jag är evigt tacksam Ems!

Jag hoppas att jag kan hjälpa alla mina vänner nån da för ni har ställt upp för min så otroligt mkt.


Love you girls

Ni är bäst, utan er hade jag dött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0